tisdag 18 mars 2008

Utmanad av Willysan

Jag fick denna utmaningen av Willysan och här är mina svar på frågorna!

1. Gör du kort eller scrappar? Jag gör både kort och scrappar, altrar saker ibland också.

2. Favorit färg som du gärna använder? Grönt i många nyanser.

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan? Inget vad jag vet. =)

4. Vilket är ditt bästa köp? Min cuttlebug gris, ett stort papperspaket som visade sig vara bättre än jag trodde att det skulle vara.

5. Finns det något du ångrar att du köpt? Stickers som varit i miniformat.

6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst? Scrappar album från mina resor, stämplar det mesta bla geishor, grisar, drakar.

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Nej!

8. Favorit pysselblogg du brukar besöka? Jag surfar runt lite här och var, bla hos min utmanare Willysan. =)

9. Vad/vem inspireras du av? Min vänner och min egna idéer.

10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då? En Cuttlebug, dels mkt användbar och dels så snyggt grön! =)

De jag utmanar är: NetteR, FinaNina och Uggleliden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar