tisdag 26 augusti 2008

Utmaning från Tingeling

Fick denna utmaningen av Tingeling så tänkte att det är bäst jag svarar på dessa frågor:

1. Vilken mat äter du oftast? 

Fisk och korv i olika former och fasoner.

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller hjälper du till och dukar?

Jag är oftast den som lånar en hjälpande hand. =)

3. Var sitter du helst när du bloggar? 

Jag sitter under min loftsäng och tittar in i väggen, på mina grisar (stationär dator).

4. Köer du ofta Triss? 

Väldigt sällan, fick en idag som tack för en undersökning däremot!

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester? 

USA: Boston, San Fransisco!

6. Vilken tv kanal tittar du mest på?

3:an och 5:an.

Så där ja! Nu var det klart och nu utmanar jag dessa:

Malin

Bitte

Ninacian

Mim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar