lördag 18 oktober 2008

Kort på mässan

Idag har Sporren, personalföreningen för kommunanställda, haft en kreativitetsmässa på Nolia och jag hade helt glömt att anmäla mig men då jag sa det till min kompis så kom hon ihåg att hon hade anmält sig och det hela slutade med att vi båda delade bord, hon med sin affär Krumelur och jag med mina kort.
Det var en trevlig mässa, men jag var så trött, dansade igår, plockade ihop det jag skulle ha med efter dansen och somnade ca 03 inatt.
Upp 08, lämna bilen hos mamma (skrapa rutor), hämta cykeln och lasta den med pysselsaker och sen 10-15 på mässan.

Det var i alla fall flera som kom förbi och var intresserade, så det var kul, gav ut lite visitkort och fick några av mina kort sålda.

Hann göra ett eget kort också, teservis i 3D!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar