måndag 2 februari 2009

Party att öppna posten idag =)

Det hela började med att jag fick ett sms, vår pandurobeställning hade kommit så den hämtade jag efter jobbet!
Kom hem och då hade jag ett brev från USA, en av tjejerna i kortgruppen var gullig nog att handla embossingfoldrar åt mig och skicka, blev tom billigare med frakt från USA än att handla dem här hemma.

Sedan så har jag fått en avi om stort brev som fanns på posten, men innan dess så åkta jag och min morbror och hämtade en massa kasserade saker hos min syster och min kusin, dumpade dem på återvinningen, handlade mer pappersnäsdukar med balsam på MAXI och en tur till posten på vägen hem.

Där på posten var det inte bara ett stort brev utan två stycken 30-30 brev, en hårdpapprulle och en sverige påse. Dessa innehöll två priser från amerikanska scrappinggruppen för två av mina LO's (layouter).

Dessutom hade jag fått ett RAK (RandomActofKindness) från en i amerikanska kortgruppen, en rulle waxat bakpapper, tror att det kommer att användas i en swap framöver.

Sist men inte minst i sverigepåsen var det: Älgskitar, min godisvinst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar