lördag 5 mars 2011

Jippie! Jag är DT hos Michelle Perkett/ Yes, I'm a DT at Michelle Perkett

Jag fick veta i veckan att jag kom med till Michelle Perketts design team, så jag blev så glad! :)
Det innebär att jag är med i 6 månader och varje vecka är det en ny utmaning som vi ska göra kort till, så kommer att ha fullt upp med detta och det är skoj! Vi får göra mer kort också, så jag har skrivit ut en massa bilder att leka med! :)

I got the news that I'm now a member of Michelle Perkett's Design team, so that made me very happy!
That means that I'm a member for 6 months and each week there's a new challenge that we shall make cards for, so it will keep me busy! We can make more cards too, so I've already printed out a lot of images to play with! :)

Här är ett kort som mamma och jag gjorde tillsammans till en kvinna som gillar blått och hundar:
Here is a card my mum and I made together for a woman that likes blue and dogs:

Sprout, the birthday princess

9 kommentarer:

  1. Ojsan är du "bara" med i sex månader. Kan det bli förlängt? Kram

    SvaraRadera
  2. Great card!! I am looking forward to the next 6 months.

    SvaraRadera
  3. Å GRATTIS GRATTIS GRATTIS vännen det är du verkligen värd du är så himla duktig:) Massor med kramar från din lilla vän Inger:)

    SvaraRadera
  4. Åh vilket gulligt kort!! :)
    Stort Grattis till ditt DT uppdrag, så kul!! :)
    Vad roligt att du vill vara med i min utmaning, lycka till! :) Jag ser fram emot att se det du skapat! :)
    önskar dig en underbar månad och ha det bäst. :)
    Kramar från Lena

    SvaraRadera
  5. Men vad kul. Perfekt för dig som älskar att pyssla och göra kort. Ska bli kul att se vad du hittar på :)

    Kramisar

    SvaraRadera
  6. Väldigt sött kort!

    Svar: Tack så mycket för berömmet angående de två korten. Igår publicerades ännu ett - till min kusin.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis till DT-platsen! Vad kul! :-)

    Och vilket sött kort du gjort här då, med en riktigt charmig hund.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Hi Elenor :). Gorgeous card! I love the blue color combo and the adorable doggie. I'm super excited to be part of the Michelle Perkett Studio design team with you!

    SvaraRadera