torsdag 18 augusti 2011

Kreativ utmaning nr.1

Idag har jag fått den första kreativa utmaningen hem och den kom från Skruttmärtha, hon är så otroligt duktig och jag fick två jätteroliga grytlappar, en "potatisvärmare"/bullskydd och ett superfint kort i samma tema, dvs grisar! =)
Nu måste jag ta och jobba klart på mina också, har fyra att skicka iväg innan årets slut! =) 

Om ni inte minns vad detta gick ut på så kommer beskrivningen här:

”Jag deltar i en utmaning som går ut på att uppmuntra till kreativitet. Jag lovar att göra något handgjort till de fem första som kommenterar. Ni måste dock kopiera detta och lägga på er blogg, dvs lova att göra samma sak. Saken/gåvan görs för hand och skall levereras under år 2011, antingen personligt eller via post. Är du med?”

Här kommer mina fina saker!






2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Det var en rolig utmaning. Gjorde en annan sak till dej först. Men sen fick jag se det här mönstret och tyckte det var passande till en grissamlare.
    Har köpt en bok med bara stickade raggsokor. Fanns ett par med grisar.
    Såg att du hade gjort fina kort.
    Ska gör om huvudet idag på min kanin passa inte till kroppen.
    Tackar så mycket för dina sms.
    Ha en bra dag.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  2. Så mycket fina saker! Hon verkar vara väldigt duktig!
    Visst vore en sådan kamera kanon! Kramiz

    SvaraRadera