torsdag 29 mars 2012

CDAC Progressive Freebie Challenge #14 - Baskets or Bunnies card #1

I just finished my first two cards for CDAC Progressive Freebie Challenge #14 and this theme is "Baskets or Bunnies"!
I have done a bunny card that I will use as an Easter card, so I put Glad Påsk = Happy Easter in swedish on the card! 
The lovely image comes from A Day For Daisies and I used bright colors for it! =)

Jag har precis gjort klart mina först två kort till CDAC Progressiva Freebie Utmaning #14 och temat denna gången är "Korgar eller Kaniner"!
Jag gjorde ett kaninkort som jag ska använda som Påsk kort så jag lade till Glad Påsk på kortet!
The underbara digi stämpeln kommer från A Day For Daisies och jag använde klara färger till det! =)


4 kommentarer:

  1. awwww and this one too!!
    huge hugs Lou xxx

    SvaraRadera
  2. Great card Elenor! I love how you've coloured the little toys, so cute. :)

    SvaraRadera
  3. Lovely card! You did a great job coloring this image!
    Thank you so much for playing the CDAC PROGRESSIVE CHALLENGE
    ~Ruza CDAC PC DT

    SvaraRadera