onsdag 25 juli 2012

Digistamps4Joy Challenge 47 - Stripes and Polkadots

Our new challenge at Digistamps4Joy is all about Stripes and Polkadots, so we had to get those two elements in our cards/creations! =)

I used the Cupcakes Galore for my card and I just love that image! =)

For my stripes I have my ribbon and the cupcake cases and the polkadots are the cherries on top and the chipboard speach bubble! =) It says Grattis which is the same as Congratulations!

Vår nya utmaning hos Digistamps4Joy handlar om Ränder och Prickar, så vi har all försökt få med dem i våra kort/skapelser! =)

Jag använde Cupcakes Galore till mitt kort och jag älskar den bilden! =)

Mina räder fick bli bandet och cupcake formarna, prickarna fick bli körsbären på toppen av cupcakes och prickarna i chipboard pratbubblan! =) Som ni ser så står det Grattis i den!


12 kommentarer:

  1. Elenor, those cupcakes look so YUMMY! What a beautiful creation!
    Thanks for sharing!
    luv'n huggz
    Jen Leeflang
    digistamps4joy DT Lead

    SvaraRadera
  2. Such a cute card Elenor! Love the fun image :)

    SvaraRadera
  3. what a delicious and beautiful card Elenor.

    greetings karin

    SvaraRadera
  4. These look sooooo YUMMY!!! Super card!

    SvaraRadera
  5. Your cupcakes are yummie LOL think we should eat them right away!

    hugs Amanda

    SvaraRadera
  6. Oj, det kortet skulle min kompis dotter se. Hon är proffs på Cup Cakes. Bakar tårtor och annat på beställning! Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
  7. Those cupcakes look yummy Elenor!!

    SvaraRadera
  8. Great card Elenor! Those cupcakes look good enough to eat!

    SvaraRadera
  9. Hej vännen!
    Fint kort, såg det andra fina kortet oxå.
    Har inte smakat på drickyogurten än. Var många butiker jag fick leta i innan jag hitta. Hoppas Hellmans blir lättare att hitta finns ju mycket gott att väljs men tror nog att det blir en grillsås.
    I går var det soligt och varmt, mindre fint idag är mulet.
    Vi håller på och scannar kort har många album. Vissa kort har inte skärpan kvar. Kul att kika på gamla kort.
    Idag ska jag leta gummistövlar köper jag det så kanske det slutar regna.
    Nu är det inte många veckor kvar innan kursen börjar om jag minns rätt var det i mitten av augusti.
    Ha en bra dag.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  10. Mumma, ett passande grattis kort. :) Kram

    SvaraRadera
  11. So glad you "found" a birthday card to bring for your trip! And this is such a yummy card that I'm sure it will be a big hit :D

    SvaraRadera