onsdag 20 mars 2013

Smartson testpilot på Extra fin falukorv från ICA

Jag har testat ICA's Extra fina falukorv med 71% kötthalt via Smartson



Först smakade vi på korven som den var, den smakade bra! Sedan blev det korv i ugn med ost mellan skivorna, tillsammans med eget potatismos! 

Dock så blev det inget kort av det jag tog när den var klar, men innan såg det ut så här:



Korven var fast och smakade gott med den extra höga kötthalten, dock så är den jag äter i vanliga fall mycket godare, men detta är helt klart ett bra alternativ! =)




7 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Bra att få info om korven. Såg så gott ut med all ost.
    Dom gånger jag köper korv köper jag Lithells den är laktos och glutenfri.
    Öron, näsa, halsläkarna säger att jag ska spola näsan. Får inget av dom
    Har fått Naxonex av en läkare på hjärtcenter, den tar jag varje kväll när jag ska använda cpap:en för jag är alltid så täppt i näsan.
    Ingen snö än så länge är -6 och blåser. Ska åka lite tidigare har tänkt gå in på Panduro för det ligger porten brevid.
    Hann aldrig använda mitt frikort hos läkare det gick ut i tisdags.
    Ha en bra dag.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Undersökningen gick bra. Jag har så ont i kroppen av mitt Dercum så det gjorde ont när hon tryckte hårt. Hon sa att man måste trycka hårt.
    Mina bihålor känner jag ej av idag men det kanske blir som igår att det börjar på eftermiddagen.
    Jag har använt Naxonex i fyra år.
    Igår hade vi så isande kallt.
    När jag var på Centralen kunde jag hämta soppan och drickan på Pressbyrån. Så nu är det krämen jag ska se om den finns i vårat centrum.
    Lyx jag har nu har tre som städar efter gubbarna. Men än är det lite kvar att fixa för hantverkarna.
    Ha en bra dag.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det smakar gott.För jag tycker att falukorven smakar inte som när jag var yngre,men denna kanske gör det.Ha en fin dag!kram

    SvaraRadera
  4. Som vanligt när det är en produkt man kan tänka sig att köpa pg a att det är mer kött i så kommer man säkerligen inte ha råd. Det är svindyrt! Men vi får väl se, prova ska man väl ta sig råd att göra någon gång..

    Kramisar

    SvaraRadera
  5. Falukorv är gott och kan användas till mycket! Kramiz

    SvaraRadera
  6. Mmmm, ugnsfalu som är så himla gott!

    // Kram

    SvaraRadera