söndag 21 juli 2013

Christmas Challenge #7 at Lady Anne's Challenges

Time for a new Christmas Challenge at Lady Anne's Challenges and this time I'm back from my holiday and got a wonderful card done! =)

We are sponsored by Nana Vic's Digitals and she had some lovely images that we could choose from, I used the one of Santa's Surfing and a sentiment for my card!

I colored the image and added a beach background since Santa seems to be posing for his summer pics! =) Then I used a green patterned paper with "God Jul" which is Merry Christmas in swedish! 




10 kommentarer:

  1. Gorgeous card Elenor, I like the fun santa image,
    Kevin xx

    SvaraRadera
  2. Gorgeous card and colors Elenor... Love the image..Loz

    SvaraRadera
  3. Det var ju en härlig tomte du fick till. Man tänker ju inte precis på en tomte, som badar/surfar mitt i sommaren.

    Sv: Jag blev helt förbluffad, när de kom hela högen. Mest glad blev jag förstås för lille Bill. Föräldrarna säger att han är snäll och sover på nätterna. Så de kan inte önska sig nåt bättre. Jag längtar till slutet av augusti, då jag åker upp till Stockholm och dopet av lille Bills kusin,Olivia, som är ett par månader äldre.

    Jag har också en bloggvän, som har väldigt bråttom, när hon skriver och det blir huller om buller. Men de kanske inte vet hur man ska ändra i texten, när den blir fel. Det måste man ju göra innan man skickar iväg kommentaren.

    Rött hår är inte så svårt att skaffa sig. Jag vet!

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  4. Svar på en annan kommentar hos mig. Visst gör sig ett stort torg bättre när det finns blommor där.

    Det var ju roligt att du kollade in tidigare inlägg också. Det gjorde jag hos dig med.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera
  5. Om inget annat rogivande :) Vi hade också en del att se men nu är vi på säsong 3!
    Härligt kort på tomten ;)
    Ha det fint! Kram

    SvaraRadera
  6. Fint kort, du är ute i god tid. Och rätt var det är har vi vintertid. Njuter av vädret och den är på vår bästa sida just nu. Må så gott *kram*

    SvaraRadera
  7. This looks like a real "Aussie" Santa in the summertime!!!

    SvaraRadera
  8. Ja dom var ursöta, jag bara stod och åhade hela tiden :)
    Hoppas du har det fint :)
    kram

    SvaraRadera
  9. Tack, det är verkligen vackert uppåt landet. Vi funderar på att ta oss uppåt nästa år igen. Kram

    SvaraRadera
  10. Tack :) Värmen håller i sig här men lite regn skulle inte skada nu efter 3 veckor med varmt och sol.
    Kram

    SvaraRadera