onsdag 28 augusti 2013

Midchallenge reminder for Challenge #74 Anything goes at Digistamps4Joy

This is my creation for Digistamps4Joy's midchallenge reminder and the theme for challenge #74 is Anything Goes, so this is an easy one! =)

I made a fat page for a swap and used the lovely Tea Time corner and colored it with my promarkers and some glitterpens! =) 
I cut out the image and then cut a harder piece of paper and added a light blue cardstock and a bluegreen patterned paper!
"Celebrate" is a metal embellishment I got from a crafting friend some time ago! =)





6 kommentarer:

  1. Love the teapot set image Elenor - makes me want to go and get myself a cuppa!!! Great card!

    SvaraRadera
  2. Vackert, de fick du till bra. Det gäller att ha fantasi och det syns att du har det. Kram

    SvaraRadera
  3. Gorgeous card..elenor..Loz

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Fint kort du har gjort.
    Har aldrig smakat torkade gojibär.
    Gissa om jag går fel när jag ska hämta saker när jag gör kort. Nu är jag så nöjd med rummet. Det enda som behövs är en matta som är större än den jag har nu.

    Jag har en squash kvar funderar på att göra köttfärsfyllning och fylla squashen. Är ju mycket som försvinner när man tar bort kärnorna.

    Jag gjorde 75 muffins igår.

    Så bra att ha symaskin framme jämt.
    Ha en bra dag.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  5. Tekannan med tillbehör är vacker! kram

    SvaraRadera
  6. Kul med studiebesök :) Lite kyligare har det blivit här med, även om det ännu är sköna sensommardagar. Vi har utvecklingsdagar till veckan, men först skall jag jobba helgen. Kram

    SvaraRadera