måndag 16 november 2015

Till min far/To my father


7 kommentarer:

  1. Men Ellis! :O jag beklagar sorgen... :( en riktigt fin text till din pappa! <3 kramar och ta hand om dig!!

    SvaraRadera
  2. This is so Beautiful Elenor.. Lots of Hugs ...Laurel

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar text! Jag blev riktigt rörd! Är det länge sedan du miste honom?? Varm kram

    SvaraRadera
  4. Svar: Jag förstår att det är riktigt tungt nu, men det kommer ljusare tider! Beklagar verkligen!! <3 Kram

    SvaraRadera
  5. Hej i kylan! ;) Hoppas att du har en skön helg! Jag har varit på stan idag och ätit kinamat, Mums, det var gott. :) Kraam

    SvaraRadera
  6. Men så vänligt av dig. Då blir din kollega glad. :D Jag är nyfiken på vad som finns i min kalender. 1a advent idag ju. Har du tagit fram julsakerna än? Kramar

    SvaraRadera
  7. Jätte fin text.

    Massor me kramar till dig <3

    SvaraRadera