onsdag 25 juni 2008

Ännu en utmaning!

Denna fick jag av Malin!

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt anger reglerna för spelet.
Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn...
Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar
i deras blogg för att låta dem veta att de
har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information



1. Jag kan inte sitta i en kyrka utan att gäspa , det går bara inte!
2. Jag stänger alltid alla skåpdörrar som står öppna, ibland även hos vänner. =)
3.Jag kan knäppa med mina fingrar och tår eller knaka med ankeln.
4. Jag sover alltid med 3 kuddar men använder oftast bara två.
5. Jag kan läsa trots att det surras omkring mig, försvinner helt i böckernas värld.
6. Har jag varit utomlands och pratat eller läst mycket på engelska så tänker jag eller drömmer på engelska.

De jag utmanar är: Myntdrottning, Gurkiss och Tänk Oom!

Skriv en kommentar hos mig när ni är klara med listan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar