måndag 30 juni 2008

Lång helg och nya uppdrag

Jag har varit borta hela helgen sen fredag morgon, men hann få beställning på bröllopskort på torsdag kvällen, så vet vad jag har att göra i veckan.

Flög med familj och släkt ner till Sthlm på begravning 7.00 på fredag, framme vid 8 och tog oss till sist till St Martins kapell i Solna, det var en fin begravning och sen blev det fika och mat efteråt. Trevligt att träffa släkten där ner om än under sorgliga omständigheter pga mammas mosters begravning.

Efter allt det så blev det buss till Sandviken, kom fram vid 21 på kvällen, vi väntade en halvtimme till på att J´s bror A skulle komma med tåget och sen blev det fika hemma hos J&J och sovdax.

På lördagen var det att ordna för min kompis J´s 30 års kalas, hon hade bjudit lite folk och det var bla tipsrunda och en massa andra lekar, jag hjälpte till att få i ordning tipsrundan och fick sen gå först så att alla skulle hitta. =)
Efter det blev det mat och lite mer lekar, singstar och surr med skratt.
Somnade vid 3 kanske, efter en lång dag igen.

Imorse vaknade jag vid 10, A for hemåt med tåget vid 10.30 så hann precis säga hejdå åt honom, sen så satte J och jag oss ner och kollade upp kort på hennes älskade Lady (numera i hundhimlen) som jag ska göra ett album av, så har med mig en massa fina kort hem. Blir lite sommarpyssel att göra det fint också.

Nu ska jag dricka te och sova gott, svarar på kommentarer imorgon när inte ögonen går i kors efter 7,5 h bussresa med endast ett "röra på benen stopp".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar