tisdag 10 mars 2009

Rast just nu...

Så tänkte passa på att skriva några rader, min plan i eftermiddag var att fara och kika på en lägenhet som verkade rätt perfekt, men nu när jag kikade in så ser jag att någon som stått längre fram tackat ja och fått den... känns tråkigt.
Får hoppas att det kommer ut någon annan lägenhet med lämplig hyra senare. *Suck*

Så då blir det "bara" att pyssla ikväll, vilket är kul det också, som tur är!

Till en annan sak, jag har haft problem med en fot i ett år, det värker så fort jag går och står, så i höstas var jag på röntgen och ultraljud för foten och det konstaterades att en sena hade delat sig på mitten när jag var på återbesök i december.
Nu har jag fått operationstid för foten och den 20:e blir det av, hoppas bara att jag inte är förkyld då för då blir det ingen operation.


Så alla som har dunderkurer mot förkylning, skicka dem till mig, antingen i en kommentar eller via mail, jag vill få detta gjort nu och får inte bli sjuk igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar