fredag 20 november 2009

Blogcandy från Betty och Buddy Holly

Jag fick det otroliga blogcandyt från Betty idag och det är helt otroligt, så mycket saker att det nästan kändes som julafton!

I got this incrediable blogcandy from Betty today and it's just amazing, so many things that it almost felt lke christmas eve!

Thanks a lot, I can't wait to play with all the things!

Ikväll har jag haft middag hos mig det blev specialpizza med kronärtskockssås, tomater, oliver och mozzarella bla och allt tog slut, så det kallar jag en lyckad middag! Recept kommer på söndag!

Har nämligen packat ikväll, imorgon åker vi (mamma, syster och jag) till Stockholm för att se "The Buddy Holly musical" på Göta Lejon, det ska bli kul! Måste leta rätt på batterier till kameran och hoppas att det går att ta lite kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar