onsdag 11 november 2009

Röstnng

Det verkar vara rätt krångligt att rösta men lyckas ni blir jag jätteglad. Testade själv tidigare men det gick inte alls bra, hittade inte mitt eget kort. Är dock glad över att ni vill rösta!

Har promenerat till och från jobbet idag, haft en ganska lugn dag och sen fick vi sluta tidigt, så gick till vårdcentralen och fick min spruta mot influensan, har lite ont i armen nu.

Ringt och pratat med IKEA ikväll, insåg att värmeljusen inte kostade 19 kr som det stod på skyltarna utan 27 kr, de har nämligen höjt och enda sättet att få dem för 19 är att använda IKEA Family kortet, som jag då har tappat bort. Inte frågade de efter det i kassan heller, så min nota blev lite dyrare än vad jag hade tänkt. Det var mamma som upptäckte det hela när hon kollade av kvittot.

Ska se om jag orkar pyssla lite ikväll, annars blir det tv och bokläsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar