tisdag 2 mars 2010

Snö och blåst

Hela dagen lång, hade drevat rätt ordentligt när jag satsade genom snön på vägen hem, men slirade bara till och fick stanna 2 ggr.

Jobbat idag och sen ner på stan, gick hyfsat att cykla men det är några kanter som är alldelens för höga för cyklar att dunka ner över, hoppas det jämnar till dem snart!
Mötte syster på stan, åt på Tre Kronor, men tror det blir enda gången för mig, hittade ett hårstrå i maten + flera bruna salladsbitar.

Efter det gick vi till bion och väntade på att Avatar skulle börja, tog våra 3D glasögon och satte oss ned i salongen. Det började höras ljud men ingen bild på duken, till sist kom bilden men då hade jag missat reklamen för Alice i Underlandet, *suck*! Alla som jag har pratat med har sagt att de blivit traumatiserade av katten som dyker fram, men det fick inte jag se!

Däremot så var filmen superbra, klart glad att jag hann se den på bio nu när det verkar vara sista chansen denna veckan! Så den får klart 5 av 5 poäng!

När jag kom hem efter att ha käpat så låg ett paket innaför dörren, det var snälla Stevie som hade hittat jättefina 3D stickers dekorationer till mig, tuen tack vännen! Jag fick även en fin magnet med Esthonian Angel på! 

Nu ska jag plocka ihop mina pysselsaker och sen sova gott, jag håller öppet på Krumelur imorgon då V är upptagen med annat, så pyssel blir det i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar