fredag 7 maj 2010

Kyligt ute ikväll

Tack för alla goa kommentarer om min nya frisyr, ska testa den på dans imorgon!

Varit en dag med omväxlande sol, moln regn eller hagel, klarat mig från det mesta förutom lite hagel!
Eleverna var på galleri på eftermiddagen, så fick en lite annorlunda eftermiddag, de gjorde även ett besök på MADE festivalen.

Jag liftade med skolans buss till andra skolan och surrade lite där innan jag gick till mamma, lämnade cykeln där imorse så att jag skulle slippa släpa runt på den.

Middag hos J ikväll, vi fick pyttipanna, ägg och rödbetor, sallad m tillbehör fanns också, gott och mättande!
Satt och surrade till efter 21, så kom inte hem förrän strax före 22, lite kyligt ute när jag cyklade hem, på väg att bli en kall natt.

Dax att dra sig till sängs nu, avslutar med ett kort jag tog en kväll på väg till bokklubbsmöte med den lånade kameran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar