fredag 20 augusti 2010

Äntligen fredag

Då var första veckan på jobbet helt avklarad, känns inte som vi har gjort så mycket men lite är fixat och jag har fått jobba med datorerna som alltid! Till veckan kommer de nya eleverna och de gamla, så då lär det bli betydligt mer att göra, men det ska bli skönt att komma in i jobbet igen!

Känner mig lite seg idag, skolan är fortfarande under ombyggnad och det dammar och är dålig luft, vilket känns av, mina ögon kliar och jag är trött hela tiden... så ska bli skönt med en helg utan några större planer.

Gänget jag paddlade med i midsommar ska jag äta middag med imorgon, vi var alla med i en tävling och tipsade om namn till fåren, en av killarna vann en middag för 4, men eftersom vi är 6 st så får vi dela på kostnaden för de andra två.

Hade en trevlig om än lite kall danskväll i onsdags, var inte så mycket folk där men dansade så mycket jag kunde för att hålla värmen!

Det är dans ikväll, men har inte bestämt mig för hur jag ska göra ännu! Kan vara skönt med en lugn kväll hemma också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar