söndag 15 augusti 2010

Näst sista semesterdagen...

är snart slut nu... har haft en toppensommar med många roliga händelser, en massa dans och det har varit helt suveränt att komma igång med det igen, träffat en del nya trevliga bekantskaper och även hälsat på nya och gamla vänner!

Vädret har varit upp och ned, men fått lite sol i alla fall, dock inte badat men varit på strand i alla fall!

Börjat komma igång med träning också, har en bra promenadslinga att gå också, inte helt fel! Ska nog ta och byta gym när jag börjar om att jobba, så kan jag fortsätta med den roliga träningen!

Läst mängder med böcker i sommar, ska se om jag kan få med alla i en lista i ett annat inlägg!

Nu ska det bli intressant att börja jobba igen, en ledig vecka till hade inte skadat men nu ska vi möta jobbet igen på måndag, eleverna kommer inte förrän den 23:e så nu får vi se vad den nya chefen ska hitta på nästa vecka.
Men innan dess så tänker jag njuta av min ledig söndag imorgon och förhoppningsvis träffa en kompis som är uppe på besök!

Nu ska jag pyssla lite och leta rätt på var mina mobilfoton tog vägen efter att jag uppdaterade min telefon häromdagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar