torsdag 22 december 2011

Snart jullov

Vaknade till -9 imorse och en rätt klar himmel, nu är det blå himmel, sol och frost i träden, helt underbar dag!

Sitter på skolan och väntar in APT och sedan jultallrik tillsammans med personalen, det ska bli trevligt! =)
 Sedan går vi på jullov och fick precis veta att vi är ledig tom 10/1, så det är ju perfekt med en extra lovdag också!

Ska visa lite julkort senare, har faktiskt hunnit med att göra några i år men även använt mig av de gamla som blivit över från tidigare år, tänkte att det nog funkar lika bra! =) Skickat alla julklappar också, så det är bra, hoppas bara att alla kommer fram!

Hoppas ni får en fin dag! =)


5 kommentarer:

  1. Mina små telningar fick sjunga "Tim å Tom å Tam" utan fröken i kyrkan idag... =(

    SvaraRadera
  2. WOW! En lång ledighet...Härligt! Ha en fin ledighet och en GOD JUL! <Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt med att ha en lång ledighet fram för sig! kram

    SvaraRadera
  4. Åhhh vad jag blir avundsjuk. Jag har bara en endaste dag ledig utöver helgerna under jul och nyår. Bara på måndag! Härlig avslutning med jultallrik tillsammans..
    Hoppas du får en härlig ledighet.

    Kramisar

    SvaraRadera
  5. Härligt med jullov :) Nu finns 2 av mina nya skapelser uppe hos mig :) Kram

    SvaraRadera