onsdag 13 juni 2012

Dgistamps4Joy Challenge 43 - Anything BUT a card for a Wedding

Time for us in team B to showcase our creations for this challenge and now you can see all of mine, not just last weeks sneak peek! =)


I used some saved packages and made a wedding wall hanging, the box used to hold candles, the hook is from the package that the bigger purple flowers were in! =) 
The small roses on a metal wire was bought for an order for wedding cards but that never happened! So I used all this to make my wall hanging, with the lovely wedding couple from Digistamps4Joy of course! =)  
The background is handpainted on an old piece of cardbord from a package, I used a blue paint and a green with glitter in it!





Hope you liked my creation and will be inspired to make your own and enter our challenge, the rest of the team B has made some amazing things, so stop by and check them out too! =)

16 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Har förstorat upp fotona och suttit och beundrat dom. Så fint det blev.

    Tusen tack för dom fina sköldpaddorna och mitt kort, brevet från dej kom igår. Det kommer att bli fint på kortet jag ska göra till honom.

    Tack det var en som fråga om jag virka såna magneter på beställning.

    Förstår att du kommer att sakna tjejen, har hon varit din elev länge?

    När jag jobba på terapin så var det en spansk rullstolsbunden tjej som jag tog hand om mycket. Hon kunde inte säga mitt namn Winnie fick jag heta. Saknar mitt jobb så mycket har varit sjukskriven sen 1993.

    Skönt att du slipper åka runt så mycket när du är på den andra skolan.
    Ha en bra dag.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  2. Tack och tack för det fina kortet :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Gillar den en massa.. har ju lite sådant pyssel nere i pysselrummet nu (dotterns pyssel) får se om hon kan lära mig lite. Kram

    SvaraRadera
  4. Oh så läckert. Precis som ett bröllop är! Bra jobbat! Kram

    SvaraRadera
  5. Så gulligt och speciellt kort. Rosorna gör sitt till!

    SV: Ja, jag ska skriva om familjens tragiska öde och vad det leder till. Kram

    SvaraRadera
  6. What a beautiful wall hanging such a lovely idea
    Lindsay xx

    SvaraRadera
  7. Jättefint kort verkligen! :D Kram

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!
    Har klippt ut sköldpaddorna och satt ihop ett 3D kort med en hamster i en kopp. Så nu är det bara resten kvar. Lägger ut kortet när det är klart.
    Han hade en hamster förr.
    Kommer det att bli en elev som du följer i din nya skola? Är man med dom hela dagarna när det är skoldag? Ditt jobb låter så roligt.
    Min yngsta dotter har utbildat sej inom sjukvården pluggat och jobbat på lager. Den 4 Juni var hon på anställningsintervju och fick jobbet. Hon ska jobba inom hemsjukvården.
    Jag får huvudvärk ofta när det är väderomslag värst är det när det blir åskväder.
    Härligt med långledigt innan du börjar till hösten.
    Ha en bra dag.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  9. Ja det är skönt och nu behöver jag inte oroa mig mer att hon inte skulle gå upp i vikt :) Vi har mulet idag och det verkar med bli regn snart.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Så vackert kort till att bli en fin väggbonad :)
    Hoppas att du får en fin helg med mycket sol. Kram

    SvaraRadera
  11. Supersött!!

    Jag har tyvärr inte semester än vid den tiden du är i storstan. Jobbar ganska så sent och är uppbokad på helgen i början av augusti. Viskar lite tyst.. Vi ska ha möhippa då för en vän som ska gifta sig :)
    Så det ser lite knivigt ut men vi kan ju se slutgiltigt när det börjar närma sig..

    Kramisar

    SvaraRadera
  12. Nu skiner solen - lite grand men molnen hopar sig och dom har lovat regn! Det gäller att passa på när sol och uppehåll bjuds! :) Kram

    SvaraRadera
  13. Härligt att vara ledig :) Gott med grillat och det var ju tur ni hann innan regnet kom.
    Kram

    SvaraRadera
  14. Hej vännen!
    Nu har jag lagt ut kortet med sköldpaddorna.
    Har inte slutat regna här. Väntar på att det skulle bli ett litet uppehåll så jag kan gå och handla.
    Ska köpa gummistövlar behövs verkligen, kanske man kan passa på och hoppa i en vattenpöl ozå.
    Blir nog nejlikor på min balkong och chokladblomma. Ska fixa det efter midsommar.
    Vilken klass kommer den nya eleven att gå i?
    Har lagt ut kortet med dina fina sköldpaddor idag.
    Ha en bra dag.
    Kram från Gun-Britt

    SvaraRadera
  15. Söndag eftermiddag och det är hur mulet som helst, men ganska varmt ändå, så vi passade på att gå på museum i förmiddags.... Kram

    SvaraRadera