torsdag 11 september 2008

Pyssel imorgon

Imorgon blir det pyssel på Krumelur igen, ska plocka ihop lite saker att ta med mig ikväll innan jag somnar, vilket känns som om det kan hända NU.

Är så himla trött, men har insett att jag har bara 6 st sidor kvar på Lady-albumet till min kompis och jag har verkligen jobbat på hårt med det nu, så ska blir skönt att avsluta det + att hon får se vad jag har gjort.
Så ska jobba klart med det imorgon kväll + kanske pyssla lite med kort!

Mitt enda pysslande idag blev att testa en ny sorts pizza, som blev suveränt god. Jag mixade kronärtskockshjärtan med lite vitlök och olivolja, delade körsbärstomater på mitten och kramade ur dem, sen skivade mozzarella och letade rätt på oliver. Först breder man på kronärtskockspuren, sen tomater, oliver och mozzarella, smaksätter med salt och peppar ( + timjan, men hade inte det hemma), 15 min i ugnen och sen kan man piffa till dem med lite parmaskinka, ruccola och riven parmesanost! *Mums*

Dax att plocka ihop pysselsaker och sen sova gott, vilket jag hoppas ni andra gör också! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar