lördag 20 september 2008

Slutet på födelsedagen + julkort

Gick bra att jobba, blev en lugn eftermiddag och jag slutade kl.14.
Då bar det av ner på stan för inhandling av praliner till vår kompis som hade flyttfest ikväll. Hann också fixa lite mer förkylningsbotemedel och en bok för 35 kr!

Cyklade sedan till min frissa och fick en lite kortare klippning än tidigare, känns riktigt bra. När jag kom ut därifrån så mötte jag en klasskompis från grundskolan som jag säkert inte har sett på 2 år, så det var rätt så trevligt!
Middag hos mamma, vi handlade lite inför smörgåstårtan som hon hjälper mig med och sen susade jag hem på cykeln, duschade, kollade min post och letade kläder.
Jag hade fått ett kort av min goda vän J, som hon har gjort alldelens själv + ett underbart brev på rim- tack goaste vännen!

Nu har jag varit på flyttfest, kom hem för 50 min sedan, det var en trevlig fest, vi var 9 st som alla kände varandra på något vis, har ätit god mat och mumsig sorbet i kolsyrad dricka toppat med hallon. Det var riktigt läskande! Pralinerna togs emot bra + hon som ska flytta fick en massa annan choklad också!

Sist men inte minst, årets första två julkort kommer här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar