onsdag 17 september 2008

Spännande post! (uppdaterad)

Igår fick jag ett paket, ska bli intressant att öppna det på fredag, på min födelsedag!  Sen så har det kommit två st kort, båda är nog från mina kortmakerivänner, så de får också ligga och vänta, även om jag är nyfiken och det kliar i fingrarna.

Så ska bli spännande att se om det dyker upp mer nu i veckan, nu ska jag dock göra något mindre spännande, dvs rotfylla om en tand. Det gick bra, tredje gången gillt!

Efter det blir det förhoppningsvis lite mat och sen bokklubbsmöte orkade inte med det efter tandläkaren, så blir  lite pyssel nu efter middagen istället!

Fick ett brev från lasarettet, nu ska jag på ultraljud för min fot eller ben stod det, så det blir intressant men det är först 7 oktober så inget händer innan dess.
Hoppas bara att de kommer fram till något bra efter det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar