måndag 24 november 2008

10 positiva saker

Jag blev utmanad av Felicia att man skall skriva ner 10 positiva saker, får se hur det går!

1.) Monteringen av hyllan är klar, fixat det alldelens själv, bara en lite skruv som trilskas, men det löser sig!

2.) Jag har gjort klart 3 st julklappar som är skapade av mig!

3 Pyssla med goda vänner ger många goda skratt och positiv energi.

4.) Att hitta små saker som man glömt bort när man monterar ned 80-talets stereobänk var kul!

5.) Jag har köpt några fina saker åt min syster, det kommer hon att bli glad över.

6.) Ska gå på bio med goda vänner om en vecka!

7.) Det snöar ute, det är positivt i mörkret!

8.) Jag fick träffa en go´ bloggtjej igår, det var kul!

9.) Snart jullov, det är en positiv sak att se fram emot.

10. )  Jag har fått en kortbeställning, alltid skoj med nya utmaningar.

Nu utmanar jag: Alla som inte redan har blivit utmanad är välkomna att göra detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar