lördag 15 november 2008

Del 8 kommer här!

Hon vet att det är nu eller aldrig, sekunderna går och han har inte gått ut genom dörren ännu.
Vill hon verkligen förlora denna man som väcker henne till liv bara genom blickar eller ska hon kämpa tills sista hoppet är släckt?

Hon ropar på honom och han vänder sig om... en liten gnista syns i hans ögon, hoppet tänds i hennes och de går sakta mot varandra.

Då ringer hans mobil, det är han fru som ringer, han tar samtalet och säger att han snart är hemma, han måste bara fixa en sak först.
Hon säger åt honom "Det är dig jag drömmer om natt och dag, det är dig jag vill leva med, andas med, jag vill inte vara andra fiolen längre, jag vill vara den som betyder mest för dig".

Han tittar länge på henne och innan han hinner säga något så säger hon "Gå nu, fundera på det jag har sagt och tänk noga igenom vad du har sagt till mig, att du älskar mig!" Sen ger hon honom den mest innerliga, heta kyss hon någonsin skänk till en man och öppnar dörren.

Nästa del i denna lustnovell går till: Madame Mim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar