söndag 2 november 2008

Hemma, award, utmaning! =)

Reglerna är sådana:

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera minst 5 st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Jag fick denna från Scrapissan och lämnar nu den lite sent vidare till dessa fem:

Tingeling

Myntdrottning

Ecstasy

Emma

Malin

Sen kom denna utmaning från Tingeling:

  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler i din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv,både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem

*Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem

1. Jag är pysselbereoende

2. Jag glömmer ibland att en stor kopp te inte är så bra att dricka innan man ska iväg på resande fot, finns ej toa tillgänglig så blir det knepigt!

3. Älskar böcker, slänger inte bort en enda en!

4. Mitt kylskåp är täckt, nästan helt, av grismagneter! =)

5. Jag använder vinterdäck på min cykel + känner mig naken utan hjälmen.

6. Älskar sushi!

7. Städar vid behov, lite stökigt har ingen dött av.

Utmanar dessa:

Emma

Bitte

Mim

Finis

Scrapissan

Gurkiss

Frogprincess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar