måndag 29 december 2008

Årets julklappar

Här är några av julklapparna jag har fått + fick lite annat också:

  • Ministereo (slänger ut den stora från 80-talet)
  • Döskalleörhängen
  • Av min syster: mössa, tvättkorg och badhandduk med döskallar på
  • Pengar
  • Presentkort
  • Kakformar tex kamel, krokodil, elefant mfl
  • Ljuslykta
  • Sadelskydd
  • Uppladdningsbara batterier
  • Örngott, de som är på bilder "Are you good or bad"

Väntar på en till julklapp, ska byta den i januari då jag blev sjuk nu och inte kunde fara på dans så får vi ta det senare.
Handen är bättre idag, tror att bandaget hjälper!

Roat mig med att sortera in pysselsaker i ett av de små "dokoument" skåpen jag fick efter mammas faster, så har fått lite mer ordning och ska få ännu mer ordning när jag får hem det andra skåpet senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar