måndag 7 september 2009

Seg söndag

Jag och tjejerna hade kul igår men det var klart ett överskott på tanter och gubbar ute, men vi dansade och hade roligt! De spelade 70- och 80-tal, så det mesta kände vi igen.

Sov utan att bli störd, stängde av ljudet på mobilen, en kompis hade ringt men jag får ringa upp honom imorgon, nu är det för sent.
Cyklade till mamma vid 13, sen körde vi och kollade in torkställningar, inte hittat någon bra ännu men hittade en smal besticklåda på Willys och lite saker på Rusta som är bra att ha.

Har tvättat ikväll, insett att även om det torkar snabbt i torkskåp så är det klart bättre med ett torkrum, men numera finns det bara torkskåp så har hängt saker lite överallt i lägenheten tills jag har en torkställning!

Två stycken har ringt på tv-bänken ikväll, så hoppas jag får den såld, en av dem kommer imorgon och kollar! Så nu verkar det bara vara sängen som väntar på en köpare- loftsäng Tromsö 140 bred +madrasser säljes!

Känner mig lite risig ikväll, får inte bli sjuk nu, är det är dax för dansmaran i Ö-vik till helgen, har boende bokat och allt sånt klart.
Så jobbar på att kurera ev förkylning med allt som går!

Fick en orkidee i inflyttningspresent igår av syster och hennes kompis + en påse rosa rattar, nyaste tillbehöret till Ahlgrens bilar!
Så här kommer bild på orkideen och min nya (begagnade) bänk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar