tisdag 8 september 2009

Sov gott

Sov hela natten, inga konstiga drömmar och hörde inte heller regnet som måste ha fallit inatt eller på morgonsidan!

Strålande solsken när jag satt vid köksbordet och åt frukost imorse men letade rätt på ett sadelskydd inför cykelturen till jobbet, så slapp jag bli blöt om ändalykten!

Fick sålt tv-bänken igår, ett par vars tonåring flyttat hemifrån, då är Blocket allt bra att ha till hands! Så nu hoppas jag att någon behöver en säng snart också!

Jobb till 16 idag, sen till mamma som har tvättstuga med torkrum, ska få tvätta mina sängkläder där nu, så får jag göra det hemma sen när jag investerat i en torkställning!

Ska sätta mig ned och försöka få ihop alla sidor till kalendrarna ikväll och planera de två kortbeställningarna jag har fått, så kanske det blir pyssel imorgon istället för dans, inte helt kry och vill hellre orka helgens dans istället för att bli sjuk efter onsdagens dans.

Ha en fin dag i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar