söndag 20 september 2009

Tack för alla gratulationer! =)

Jag har haft en bra födelsedag, började med sovmorgon tack vare att jag stängde av ljudet på mobilen, sen så fikade jag lite och cyklade till mamma. Där blev det tårta och presenter från henne, syster och morbror.

Fick lite mer te, duschgele, hudkräm, bärbar hemtelefon, papper till pyssel, ljus, tror det var allt.

Sen hämtade jag upp S och vi körde till Bjurholm där vi hämtade P och körde till vår 40-åring i Önskanäs. Har firat henne sen 16.00, folk har kommit och gått hela eftermiddagen/kvällen och det har varit trevligt!
Jag gjorde ett kort åt henne från oss och sen fick hon halsband och örhängen med det japanska tecknet för lycka av oss + en hemlig sak senare!

Kom hem för en stund sen efter att ha kört hem S, lämnat bilen hos mamma och cyklat hem!
Så har haft en bra födelsedag med fika och allt sånt borta, får fira min senare, nästa helg borde passa bra då jag dessutom får besök av min goda vän J- vilket jag ser fram emot mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar