onsdag 13 juli 2011

Digistamps4joy Color Challenge #23 Almost christmas

Time for a new challenge at Digistamsp4joy and this time it's called "Almost christmas" and had to include lot's of snow and ice! I used the lovely "Angels singing" and I blinged them with stickles on their wings and used a snowpen on the bricks, thinks it looks good! =)

Det är dax för en ny utmaning hos Digistamps4joy och denna gången heter den "Nästan jul" och man ska använda massor med snö och is! Jag använde de sjungande änglarna och blingade dem med stickles på vingarna och använde en snöpenna runt tegelstenarna, tycker att det blev rätt så bra!=)

You do not need to use a Digistamps4Joy image to win.
We will choose 2 runners-up who we feel deserve a spot in the top 3.

Challenge Rules
You can use any image for the challenges. See above.
You have two weeks to enter the challenge.
Your entry must be new. No backlinking to previous posts.
Please link back to Digistamps 4 Joy blog.
Projects that do not follow the theme will not be entered into the draw.
Please use the Inlinkz to link to your CARD/ PROJECT only, please don't link to your entire blog.
You may combine this challenge with other challenges.
If you don't have a blog then please load your card/ project into the gallery on the website, and link to that.

The most important rule, however, is to have fun!
 
 
 

16 kommentarer:

  1. Cute Xmas card Elenor - love the snoflakes and the image is really cute!

    SvaraRadera
  2. Fint kort! :D här kom det några droppar igår, annars har det inte regnat speciellt mkt! :P jasså, tack för tipset. Ska nog kika in där oxå nu då! :) Kramis

    SvaraRadera
  3. Langos är sjukt gott, älskar det så äter massor när tillfälle ges.... haha :)

    räkmackan var sjukt gooood! :)

    SvaraRadera
  4. Hålla handen är super mysigt och absolut underskattat..... man borde göra det oftare!

    hoppas du hade det kanon med din snygging.... jag får nog inte träffa min något mer...

    SvaraRadera
  5. Visst blev det bra, jättebra! Fast lite tidigt för jul...fast idag har vi bara 9 grader nu på morgonen så det kanske inte är så avlägset ändå...Kramiz!

    SvaraRadera
  6. hoppas vitlöksmackan hjälper, annars får du dansa bort förkylningen ;)

    SvaraRadera
  7. I love what you did with this cute little image Elenor! That paper that you used is fabulous...gotta love the shimmer on the bottom piece! And the snowflakes are the perfect added touch. And of course what's a Christmas card without stickles and snow? Great job.

    SvaraRadera
  8. Det var ganska nulet här igårkväl oxå så åt hemma ist! :P Blev makaronipudding och sallad! :) hihi ha en bra dag nu. Kram

    SvaraRadera
  9. Egentligen vill jag inte se på snö och sånt nu men kortet var så fint så jag tittar i alla fall :)

    Cykling är mycket bra motion. Synd bara att man inte beger sig ut mer själv!

    Kramisar

    SvaraRadera
  10. Vackert! =) Snöpenna?? Vad är det? Det lät riktigt spännande!

    - Ja visst är det gott med sushi, älskar det. =) Coupling har jag inte sett, men det kanske är värt att kolla in?

    SvaraRadera
  11. Ljuvligt kort du har gjort, gillar ditt val av färger mycket:)

    Jag har hållit i gång lite då och då med mitt pyssel:)
    Nu kommer jag ta en paus från pyssel och bloggen. Ska åka i väg med min kära sambo och segla bara oss två i Stockholms skärgård:) Blir riktigt mysigt att ta dagen som den kommer och ha mycket mys tid för veranda och att det bara är vi två:) Kan inte önska mig det bättre en såhär förutom underbart sommar väder:) Du kan väl hålla tummarna för mig med vädret är du snäll:)

    Hoppas att du hade det jättekul på dansen vår segeltur med Norge släkten var kanon kunde inte bli bättre:)
    Ungdomarna tyckte det var helt toppen att få följa med ut och segla:)

    Ha det bäst och önskar dig en jättetrevlig fredag och helg:)

    Massor med kramar från din Lilla vän Inger:)

    SvaraRadera
  12. du hittar mig här nu
    http://samhalletifokus.bloggplatsen.se/
    ha en trevlig helg

    SvaraRadera
  13. Hej, tänkte bara meddela att du svarade helt rätt på veckans kändis, men svaret kom in lite sent så du belönas inte med någon länk denhär gången, ny chans kommer imon så kika gärna in då! :D Kramis

    SvaraRadera