fredag 15 februari 2008

Pysselkväll igår!

Tillbringade kvällen på Krumelur som vanligt, pysslandes med syster och alla andra som var där.

Hann göra klart några till sidor i mitt sommarlabum, bilder kommer under helgen. Dessutom fick jag hjälp med att lösa platsbristen för alla min kort, förlängningsksruvar till album är bra, nu kommer jag nog att få plats med alla korten i ett album. Jippie!

Köpte en liten bok med "Citat för chokladälskare" i Ö-vik förr förra helgen, ska använda dem tillsammans med mina chokladstämplar är det tänkt och min kompis Vanja kikade i den och även hon hittade en del fyndiga saker.
Lägger ut en bild på boken sen också och några utvalda citat!

Hade för övrigt fått hem lite nya stämplar igår, jag gillar stämplar då.
Några var bland annat två praliner och texten "Du är MIN pralin" från PysselPassion och de är helt underbara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar