söndag 25 april 2010

Så var det söndag igen

Har haft en ganska lugn helg, varit ute och promenerat en hel del, cyklat och umgåtts med min mor och syster!

Idag cyklade vi till Forslunda i tron att de hade trädgrådsmarknad men det var tydligen bara fredag och lördag, men fick bra med motion!

Planterat om en del av mina basilika och ruccolaskott som börjat komma upp, så får se om de växer bättre med lite mer utrymme.
Slängt lite retursaker och pantat flaskor och burkar, köpte lite fil till veckans frukost!
Efter middagen så diskade jag undan och sitter nu framför tv:n och ser på Luftslottet, en Wallander som jag missat!

Veckan är fulltecknad:

Måndag: Bokklubbsmöte

Tisdag: Tvätt

Onsdag: Pysselkväll

Torsdag: Middag hos mig med gänget

Fredag-Söndag: Dans i Skelleftehamn fre-lör, boende på hotell i Skellefteå, Bodaborg och middag + fira Kenneth lördag, hemresa på söndag + ev en tur till Cubus innan dess!

Nu ska jag dricka te och bota min huvudvärk!

Just ja, hittade detta när jag gick hem i torsdags från middagen:

Denna bilden tog jag när jag cyklade hemåt torsdagen då askan kom:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar