tisdag 21 juni 2011

Jag lever

Det har varit fullt upp i helgen, fredagen var sista dagen på jobbet och det avslutade vi med att gå på Invito och äta, så det var trevligt men tror inte jag betalar 139 kr för pizza igen! Sedan blev jag upphämtad och det bar av till Käcktjärn på dans, en himla trevlig kväll och mycket bra dansfolk som var där! =)

Lördagen tillbringades i god vänners sällskap och två av tjejerna hade fått personal shopper, make-up och fotosession på fredagen och vi fick se bilderna + hade knytis med paj och fika på eftermiddagen, en speciell gäst kom också, J som vi firade är ett stort fan av Bosson, så han kom upp och överraskade henne, vilket var så perfekt! =)

Söndagen tillbringads i lugn och ro, ett besök till Arboretum vid Baggböle Herrgård och sedan Tupperware party hos J som bor "nästan" granne med mig, trevligt att träffa henne och det var en pratsam säljare. Handlade en burk som man kan blanda dressing i och en hamburgerpress med förvaring! Ska testa den till mina fiskbiffar! =) Blev en promenad på kvällen med tillhörande myggbett!

Idag har jag varit på linskontroll, fikat med M på Göteborg och sedan sista bokklubbsmötet ikväll inför sommaruppehållet! Vi har två förslag på sommarböcker som jag ska skriva om senare! =)

7 kommentarer:

  1. Ha en trevlig tisdag. Kram

    SvaraRadera
  2. Vad är en HAMBURGERPRESS?!
    För en oinvigd låter det konstigt.
    Tänkte på en Juicepress!
    :)

    Ha en fin Tisdag!
    Kram
    Stevie

    SvaraRadera
  3. Fullt upp som vanligt! *ler* Jag vill bara ha semester!!! 135:- var du i Norge *ler*

    SvaraRadera
  4. 139 kronor för en pizza!!!
    Det får man ju två för!
    Ja men får man myggbett så är det iallafall sommar...
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Tack för Hamburgerpress länken!
    :)
    Kram
    Stevie

    SvaraRadera
  6. Hej vännen. fullt upp ser jag. Veckan har varit bra. Har haft Ida här så de har vart skoj. Synd bara att det är så trist väder. Jag hae en hamburgerpress från TW. De är faktiskt jättebra. Mygg är det gott om och det gillas inte. Ha det så jättebra.
    kramen

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Det var full rulle på dej i helgen. Härligt att det finns en massa att göra.
    Många kompisar har hamburgerpressen den är toppen säger dom.
    Jag har köpt en löckhackare som används flitigt.
    Igår skvätte det i omgångar var uppehåll när jag gick till bussen.
    Men när jag skulle hem från dietistgruppen så var himlen så svart och det var blixt och dunder.
    Här jag bor finns inga mygg.
    Det görs syskondjur oxå man stickar, virkar och syr. Dom ska oxå ha ett rött hjärta men utan ärr.
    Du får ha en bra dag.
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera