söndag 26 maj 2013

Min helg/My weekend

Min helg började med första logdanspremiären för i sommar, vi dansade i Gräsmyr till Blender, bra med folk och en trevlig kväll, enda minuset var lite väl mycket tjejer! =)
Efter dansen åkte jag med killen till hans föräldrahem, där helgen har tillbringats! Igår skiftade vi om däcken på hans bil, så nu är det konstiga ljudet borta! Sedan blev det en tur in till byn, jag köpte superfina dahlior där, varav mamma har fått en! =)
De är dock mer röda än vad bilden visar! =) 



Nedan finns en bild från min balkong också! =) Plus en av solcells lyktorna jag vann från Olda.nu! =)




Efter det plockade vi ogräs, solade lite och grillade till middagen! =) 
Till efterätt blev det grillade bananer med choklad, kan nog säga att då bör det användas mjölkchoklad, mörk blir inte riktigt samma sak. 
Killen och ena systern gick sedan ut och kvistade lite medan jag såg friidrott och den andra systern vilade! Kvällen avslutades med Fluxx! =)








Idag blev det gräsklippning i två omgångar för mig, lite solande hann jag med också! Sedan åt vi grillrester till lunch och jag fick skjuts till bussen.


2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Vilken mysig helg du har haft.
    Fina foton.
    När jag ser fotot med gråa ladan tänker jag en vy på sommaren med massa höhässjor.
    Fina dalhior dom kan du spara rötterna sen i höst så planterar du om dom nästa vår.
    Vädret här har inte varit det bästa igår regnade det och blåste mycket. Rädd att frösådden ska blåsa sönder.
    Skulle aldrig skrivit att jag mår bättre med pollen för fy 17 vad jag har känningar av det.
    Äntligen är mitt studentkort klart.
    Ha en bra dag
    Kramar från Gun-Britt

    SvaraRadera
  2. Du hade verkligen en härlig helg. Premiär på logdanserna också. Har du ingen träningsvärk efter första gången för säsongen? Dina bilder är jättefina. Kram

    SvaraRadera