måndag 3 augusti 2009

Hemresa

Ja, då var det dax att börja packa ihop sakerna och släpa sig till cityterminalen, fast åker inte hem än på några timmar men kan vara bra att låsa in väskan och slippa släpa på den de timmarna.

Har ätit frukost efter en skön natts sömn, somnade vid 23.30, var helt slut då och det behövdes, vaknade till för en timme sen och har ätit frukost nu.
Återstår bara att borsta tänderna, packa ned de sista saker och ge mig ut i solen.

Åt en god Jack Daniel's burger på TGIF tillsammans med mina kompisar och O's son, som jag inte sett på år och dar, så det var trevligt och mätt blev jag!

Tog en promenad igår innan jag drack min tekopp, gick upp till observatoriemuseet, skulle ta en närmare titt på kentauren, statyn uppe på kullen men det var mer uppför än jag trodde, så var lite slut när jag väl kommit mig upp. Sen så kom en stor hund springade, fullt flåsande, men han brydde sig inte om mig, tycker att man ska ha dem kopplade bland en massa människor, jag är ju faktist lite smårädd för hundar, i alla fall när det är en stor muskulös rottvieler? som kommer.

Fick i alla fall mina kort och sen tog jag kort på vägen ned, så ska visa dem senare, många kort nu!

Ha en fin måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar