fredag 28 augusti 2009

Nästan vaken, träningsvärk

Igår packade och körde vi saker för fullt, så nu är nästan allt i nya lägenheten förutom köksbord, soffa, soffbord, bokhyllorna och den nedmonterade sängen. Har lite badrumssaker och krukor kvar också att flytta, men sen är det klart.

Ska städa ut i helgen och även försöka göra plats bland lådorna i nya lägenheten så att möblerna ryms någonstan + flytta madrassen från vardagsrummet till sovrummet.
Sov första natten inatt, gick bra förutom att en lastbil var och hämtade saker, kanske retursaker, vid halv ett och skrammlade som tusan, så då vaknade jag igen.

Vet inte när jag får igång internet, men kanske under helgen, så tittar in om jag kan då. Lär nog ha fullt upp med att hitta igen alla saker också! För att inte tala om att få någon slags ordning!

Jag lever i alla fall, har dock ont i kroppen efter allt spring upp och ned i trappor med lådor och hyllor mm. Antar att det blir bättre sen, bara jag blir helt klar.

Ska försöka få ordning på pysselhörnan också, den verkar rymmas i sovrummet så det blir bra, bara jag får lite ordning där också.

Ha en trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar