måndag 31 augusti 2009

Ny vecka, ny lägenhet

Så, nu har jag sovit några nätter i nya lägenheten och i fredags hade vi flyttat det mesta av sakerna ur den gamla, fick hjälpt med ena bokhyllan och soffan, för mina armar gav nästan upp med första bokhyllan.
Så anlitade min morbrors kompis och det var skönt.

Städade ur gamla lägenheten i lördags och körde frysen till mammas garage, så den ska ut till försäljning så snart jag har ett kort på den och lite mått.

Imorse var det besiktning av lägenheten och det gick bara bra, tjejen som fick den kom också så hon var nöjd, det känns skönt att allt äntligen är klart med den gamla. Nu återstår bara att få ordning i den nya, har börjat lite smått men det finns mycket kvar att göra.

Tog en paus på lördagkväll och träffade lite kompisar, så det var en trevlig avkoppling. Nu är det jobb igen och sen hem och försöka hitta igen lite mer saker!

Ska försöka kika in till er senare när jag hinner, nu är det dax att jobba lite igen, men önskar alla en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar