fredag 7 augusti 2009

Snart sängen

Har varit lite piggare idag, så orkade med några timmar på Nolia där jag och mamma mötte upp Tingeling, skulle lämna en beställning och lite annat åt henne!

Vi handlade inte så mycket idag, lite kryddor, mamma köpte winerbröd och sen köpte vi lite hallonbakelser till fika! Smakade däremot på en massa saker, men mest olika ostar, lite korv, olika honungar och torkad frukt.

Köpte det obligatoriska också, en varm munk *mums* och friterad camembert med hjortronsylt * alldelens underbart*.

Ikväll har jag tömt mitt vitrinskåp, bara några glas kvar där nu, hade rätt så svarta fingrar efter allt tidningspapper så har tvättat mig nu och fixat lite fika innan sovdax, ska fixa en sak åt min morbror också innan jag somnar.

Blir en trip till Nolia igen på söndag med en kompis och hans syster, då ska jag äta en annan favorit, langos, åt det på "PIP" men kan ju äta det en gång till då det oftast bara blir en gång/år, om ens det.

Imorgon ska jag hälsa på en kompis och vi ska göra tacopaj till middag, det ska bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar