söndag 6 december 2009

Glöggkväll, dans och 2:a advent

Glöggkvällen i fredags var trevlig, vi var ett glatt gäng som fikade gott med pepparkakor, lussekatter, glögg, julmust och te. Såg IDOL och skrattade gott åt killarnas kommentarer!
Däremot tråkigt att Tove åkte ut, hon fick ju helt fel låtar medan killarna fick låtar som passade perfekt! *suck*

Snöade fint när jag fick skjuts hem men på lördag morgon så regnade det, igen, blev promenad in till stan och fixa lite ärenden, sen till mamma med sushi och sen hem, duschade och bytte om innan jag blev hämtad av C och U.
Åkte till Parken i Skellefteå och dansade mellan 20-02, orkade inte hela kvällen men nästan! Efter dansen blev det french hot dog på Statoil och hemma strax före 5 imorse.

Idag har jag och morbror varit på julmarknaden på Gammlia, i regn och snöväder, hade hoppats på uppehåll men inte!
Köpte tre olika saftsorter, en ingefära/rabarber marmelad och Komilla ost!

Väl hemma har jag fikat, varit på promenad till ICA Böleäng/Teg, städat, lagat mat och ser nu på tv!

I nästa inlägg kommer julkorten jag gjorde i onsdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar