söndag 13 december 2009

Snart jul

Lite lite snö har kommit i helgen men mycket mer skulle behövas innan det känns som jul, bara 1,5 vecka kvar till julafton, känns otroligt!

Har inte riktigt fått in julstämmningen men har nästan alla julklappar klara, shoppat effektivt i veckan!

I helgen har det varit lugnt, vi åt after work buffé på Norrlandsoperan i fredags, det var trevligt och sen såg jag Idol-finalen hos S, alltid lika trevligt!

Igår var jag och syster och rände på stan, fixade hennes cykel och såg på tv hos mig på kvällen!

Idag har jag varit och ränt med morbror och fixat lite saker, skulle ha farit på middag hos M men  magen har varit lite konstig och jag kände mig lite krasslig så stannade hemma. Har packat ihop lite julklappar som ska skickas iväg och ska fixa sista julkorten + baka imorgon, nu bär det av till sängs!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar