måndag 1 februari 2010

Lite sol idag och -20

Inte var jag så väldigt trött igår kväll, men tänkte som så att om jag lägger mig på spikmattan så somnar jag nog snabbare, inte då, en massa tankar som surrade runt i huvudet men till sist så somnade jag i alla fall!
Vaknade imorse och kollade temperaturen, -20 ca... bara att inse att cykeln får stanna i cykelförrådet och jag gick till jobbet, så snabbt jag orkade med mina danssega ben.

Nu har jag varit på lunch och ätit en god kycklingpytt med en sås som var underbar, ska se om vi kan få receptet på den, borde funka till lite av varje!

I eftermiddag har vi möte mellan 16-17, sen är det bara att promenera hemåt igen, blir nog en lugn kväll och lite kortpyssel, har kommit på vad jag ska göra i alla fall. Sista swapkortet som jag har kvar ska vara ett fönsterkort, bilder och länkar till idéer kommer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar