söndag 14 februari 2010

Sol, hårfärgning och alla hjärtans dag

Sov till 11 idag utan att bli väckt av musik, igår natt sov jag lite dåligt så när jag väcktes av grannarnas musik vid 9 och den bara ökade i styrka så fick jag gå och klaga, de sänkte volymen och jag fick två timmars sömn till.

Gick på stan med min syster igår, handlade lite smått och gått inför alla dag (som vi ska fira lite med mamma imorgon), åt lunch på Brobergs och cyklade sedan hit, såg Melodifestivalen och skidskytte innan syster cyklade hemåt.

Idag har jag pysslat med en liten canvastavla och decoupage i 3D, blev rätt bra, så tror att det ska bli en födelsedagspresent till en kompis.
Cyklade in till stan en tur och köpte lite tulpaner till mig själv + lite saker på Clas Ohlson för framtida pyssel!

Får inte rikigt bra färg på fotot men så här blev tavlan:

Har nu tvättat klart för ikväll, så det sista är i torkskåpet och i tumlaren. Har precis kletat in håret med färg, orkar inte köra med henne utan tog en nivå 2 toning och ska se hur det blir! Spännande!

Hoppas alla har en fin alla dag!

Som avslutning kommer lite eftermiddagsbilder:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar