tisdag 1 juni 2010

Frukost på balkongen

Så skönt att kunna sitta ute imorse och äta frukost på balkongen, solen sken och blåsten kände jag knappt av!

Den märktes dest mer när jag cyklade upp till lasarettet, var och fick axeln undersökt via ultraljud men det visade inget, däremot så tyckte både läkaren och ST ortoped killen att jag skulle få en remiss upp till ortopeden, så ska se om jag får tag i min läkare imorgon!

Jobbat, fick lite sol på rasten när jag satt ute och läste, det var skönt!

Efter jobbet var jag och mamma och handlade blommor, ska plantera i balkonglådan och om det skulle bli kallt så ska jag få väv av mamma att lägga över, kan ju vara några risknätter här i början av juni!

Här kommer en bild på en av de två väggkrukhållarna jag köpte på Indiska, de förgyller den tråkiga väggen på balkongen, en av min ruccolakrukor får bo där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar