måndag 14 juni 2010

Ösregn + shopping + pyssel

Idag har jag varit ute i regnet och då menar jag ösregn, det fullkomligt vräkte ned och det tog över 3h innan regnkläderna hade torkat!

Cykelturen gick i alla fall till Expo, där jag köpte 6 st glas med gröna prickar på, som jag kikat på länge.
Hittade även två små filtunderlägg med blommor, de har jag demolerat, dvs klippt ut alla blommor och ska använda dem till pyssel!
Köpte även ett gult ljus på rea!

Hemma igen så blev det lite fika, pyssel, posten kom med ett tll swapkort från Judy, hon trodde att man måste ha en stämplad bild på dem så hon skickade ett extra.
Vårt paket från Scrapmoment kom också, men det hämtade jag ut när regnet hade lugnat sig, fick några droppar på mig men det gjorde inget!

Judys kort: A for gardenAngel!

Testat min nya dammsugare också, en dröm när inte saker lossar hela tiden + den nya suger upp allt damm och små grus som finns, helt underbart!

Har gjort ett kort till en utmaning på SNR Card Universe till Some Odd Girls fjärde utmaning, det skulle vara fyra av något så satte dit fyra vattendroppar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar