söndag 6 juni 2010

Mitt bakresultat

Det har varit en fullspäckad helg, igår steg jag upp halv 6 och fikade innan det bar av till Holmsund och bagarstugan. Alla hittade dit och det var kul, så vi började baka nästan på en gång, det blev både tunnbröd och mjukkakor!

Här kommer lite bilder på mitt bröd!

Sen blev det en tur på stan med mor och syster innan jag cyklade hem, sov en timme, åt middag och åkte iväg på dans till Bredsele och Zlips som spelade! Hade en jättebra kväll, så det var värt sina timmar i bil dit och hem!

Idag vaknade jag strax efter halv ett, somnade vid 4 så behövdes en sovmorgon, fikade och cyklade sedan och mötte syster Vi köpte en blomma till mamma och fikade med henne.
Har sedan dess tvättat, gjort ett kort till min kompis J som nyss fyllt år och planerar ett kort till vår chef, måste bara låna en stämpel till det.

Imorgon är det bokklubbsmöte och jag har några sidor kvar i "Okänd soldat" att läsa ut innan dess, men får kanske läsa en del ikväll och resten imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar