fredag 4 februari 2011

Dans och åter dans

I helgen blir det dansmara i Ö-vik igen, första för i år och det ska bli så skoj! Som alltid är det nonstop dans mellan 19-03 fredag och samma lördag. Tre band spelar varje kväll och vilka de är kan ni kolla in här:

http://www.parkenovik.se/kalender/

Annars har det varit en fullspäckad vecka, måndag var det lugnt, tisdag hjälpte jag syster att skriva ut mönster till en fotopärlplatta, onsdag hade vi middag (bytt dag några veckor framöver), igår var det träff inför en kompis 40 års firande + jag har försökt träna nästan varje kväll så att axeln ska bli bättre och bättre.

Så jag får önska er alla en fin helg, återkommer på söndag om jag är vaken då!
Just ja, jag måste vara vaken då, min kusin ska ha sitt försenade kalas då och det kortet är tack o lov klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar